środa, 19 czerwca 2013

Zaplątani - Tangled 2010

Siemaneczko! <3

 Dzisiaj wrzucę sobie makijaż, który dzisiaj zrobiłam. W takim bądź razie będą się pewnie mieszać te nowe i te stare rzeczy, ale o każdym będę informować. 

 Zrobiłam w końcu od dawna planowany makijaż, który w filmie Zaplątani (2010) miała Matka Gothel. Przy okazji polecę wam ten film, bo jak na film animowany nie jest przesiąknięty głupotą i prostotą. Mnie się podobał. :) :)

 Dodatkowo wczoraj stworzyłam sobie konto na maxmodels! Jeśli jesteście zainteresowani to mój nick to: yymwondeland. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce na stronie głównej. Zapraszam!! ^^

 No a teraz makijaż!! 





 Jutro postaram się też coś zrobić, a jeśli nie zdążę albo nie będzie mi się chciało, bo jest strasznie gorąco to wrzucę coś ze staroci. :D


LIKE --> Yymwonderland make up <-- LIKE

Trzymajcie się ciepło! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz