wtorek, 15 października 2013

Pierwsze starcie z charakteryzacją

Witam!!

 Wiecie, że nie chciało mi się czekać do końca miesiąca z publikowaniem pracy tak więc pokażę ją dzisiaj i tym samym nie wezmę udziału w konkursie. :D W sumie to jestem lekko przymuszona do tego by ją opublikować i napisać posta, bo dawno tego nie robiłam haha - jestem leniem. :D

 Moje pierwsze spotkanie z taką pochodną makijażu/sztuki. Myślę, że jak na pierwszy raz, moją niecierpliwość i perfekcjonizm w trakcie tworzenia wyszło całkiem całkiem, choć oczywiście Wam to oddaje pod ocenę! :)

 Oczywiście wiecie, że zbliża się Halloween (ponieważ trąbią o tym całe internety) dlatego też pokusiłam się o charakteryzację. Miało być ohydnie, dramatycznie i przerażająco, lecz do końca nie spełniłam swoich ambicji, ale wszystko przede mną! :D W planach miałam zrobić coś podobnego co pojawiło się w filmie Hostel (2005), (spojler -->) jedna z Azjatek traci oko i ma bardzo poparzoną twarz w tym właśnie oczodół i miejsce wokoło niego. Natomiast nie miałam na tyle cierpliwości żeby bawić się z żelatyną i robić takie cuda na oku. Patent z żelatyną zaczerpnięty od cioci dobra rada czyli Pauliny z youtubowego kanału PaulinaShow, którą uwielbiam i pomysł z klejem do rzęs też u niej znajdziecie w filmiku "Rany cięte". Zdjęcia mojej starej inspiracji, którą i tak kiedyś wykonam (Hostel):



 Więc tak jak mówię troszkę odpuściłam i zrobiłam coś lżejszego. Lekkie zadrapanie okolic szyi było moim punktem zaczepienia w tej charakteryzacji. No i żeby już nie przedłużać zapraszam do obejrzenia fotek i nie śmiania się z mojej słabej gry aktorskiej! :D







Zdjęcie, które mówi "co tam, że mam poderżnięte gardło sweet focia musi być!". :D 


Oraz zbliżenie na makijaż oka:


Dajcie znać jeśli się podoba bądź nie! :D

Trzymajcie się ciepło! :*

18 komentarzy:

  1. REWELACJA!!!! Genialna charakteryzacja a przy tym zdjęcia oraz sama Twoja mimika! Czekam na więcej takich prac:******

    OdpowiedzUsuń
  2. ydealnie <3 i gra aktorska świetna :-D a zdj z pidciętą szyją i dziobkiem dalabym na profilowe :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lovelovelove <3333 no pomyślę nad tym profilowym, bo niegłupi pomysł :D:D:D:D

      Usuń
  3. Świetnie świetnie świetnie Kochana !!! :) wyszło mega!! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tam podcięta szyja, miny są zabójcze! :D Świetnie haha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! :) Robi wrażenie! Dobrze, że nie kazałaś Nam czekać aż miesiąc ;) Gratuluję bo robota świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!! :D na pewno nie poprzestanę na tej jednej próbie charateryzacji! :P

      Usuń
  6. Świetnie zrobione!!! Ale mimo wszystko miny wymiatają!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarąbiście odtworzone podcięte gardło dla mnie bomba

    OdpowiedzUsuń
  8. suuper;D zapraszam na konkurs;)
    http://vermilionmcq.blogspot.com/2013/10/zapraszam-na-konkurs-makijazowy-tadammm.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego ja tego postu wcześniej nie widziałam ? Kocham te upiorne zdjęcia :D przedostatnie zdecydowanie jest moim faworytem - połączenie grozy, słitaśki i ta cieknąca krew z tętnicy, mmm <3 :D:D

    OdpowiedzUsuń