sobota, 6 września 2014

Mocne oko, ostre usta

Witajcie,

 Co to jest blogowanie?? :O Mam nadzieję, że jeszcze pamiętam... i że Wy mnie pamiętacie. Niestety w miesiącu sierpniu tak jak na początku dodałam post z makijażami tak później totalnie nie miałam kiedy usiąść do malowania poza codzienną wersją do pracy. Oczywiście postaram się to nadrobić, ale posty i tak nie będą tak często jak w poprzednich miesiącach. 

 Dziś pragnę Was zaprosić na make-up, który podpatrzyłam u cudownej, pięknej i oryginalnej Rose Shock, oczywiście dopasowując go do siebie! 


 Tutorial oczu:
  1. Nałożyłam bazę na całą powiekę górną. Następnie wklepałam palcem miedziany perłowy cień na środek powieki ruchomej.
  2. Za pomocą skośnego pędzla do cieni w załamaniu powieki zaaplikowałam brązowy matowy cień. Sięgnęłam potem po puchaty pędzel do rozcierania i rozblendowałam go ciągnąc ku górze.
  3. Przyciemniłam dodatkowo zewnętrzny kącik oraz załamanie ciemniejszym odcieniem brązu, do tego użyłam pędzelka typu pencil brush.
  4. W wewnętrzny kącik nałożyłam jasny, beżowy, matowy cień i połączyłam z poprzednimi.
  5. W połączeniu Duraline z czarnym matowym cieniem namalowałam kreskę tuż przy górnej linii rzęs wyciągając nieco w zewnętrznym kąciku. Resztką na pędzlu przejechałam na dolnej powiece też jak najbliżej linii rzęs. 
  6. Dolną powiekę musnęłam tym samym ciemnym brązem oraz tym samym pędzlem, którego użyłam w pkt. 3. 


 Do makijażu użyłam:
  • Podkład: mieszanka Pierre Rene Skin Balance (recenzja) nr 20 oraz Deni Carte nr 43
  • Korektor pod oczy: Miss Sporty
  • Puder: Pierre Rene Ryżowy Puder Sypki (recenzja)
  • Bronzer: W7 Honolulu
  • Rozświetlacz: Mary-Lou Manizer
  • Baza: Hean
  • Cienie: Paleta MUA Heaven&Earth, My Secret Matt 505, 506, Trio Deni Carte, Inglot, Hean 819
  • Duraline Inglot
  • Maskara: MaxFactor 2000 Calorie Dramatic Volume
  • Pomadka, konturówka: Golden Rose Velvet Matte nr 17, Golden Rose 206


 Pędzle, których użyłam:
  • Do podkładu: Hakuro H50s
  • Do korektora: GlamBrush O8
  • Do pudru: Catrice
  • Do bronzera: GlamBrush T8
  • Do rozświetlacza: GlamBrush T5
  • Pencil Brush: GlamBrush O7
  • Ścięty do cieni: Deni Carte
  • Do kreski: Zoeva 312


 Kolaż z oryginałem. Ona jest GENIALNA!!! <3



Piszcie co sądzicie! :)

Trzymajcie się ciepło! :*

6 komentarzy: