niedziela, 19 stycznia 2014

Kwestia ust

Hej!!

 Przybywam do Was z makijażem dziś wykonanym, bo na moje szczęście pogoda nawet dała radę przynieść odpowiednią ilość światła!! Miałam w planach już wczoraj coś zmalować, ale nie dało rady, bo zachmurzenie potworne... Wiedziałam, że jak dziś choć przez chwilę zaświeci to usiądę i namaluję na powiekach coś kolorowego. 

 Nie inaczej za pierwszym podejściem wyszła katastrofa i musiałam zmyć (po raz kolejny najchętniej wyrzuciłabym Sleeka Lagoon przez okno...), drugi raz wyszedł już lepiej choć to i tak nie jest szczyt moich marzeń!! (Do jego wykonania wybrałam paletę Sleek PPQ Me, Myself & Eye.) No cóż - trening czyni mistrza a nie ma się co załamywać. Postanowiłam tak czy inaczej oczywiście pokazać Wam moje wypociny, bo jeśli już matka natura dała mi możliwość zrobienia zdjęć to nie mogłabym tego nie wykorzystać! :D Na dodatek obiecałam Kejt z Gray Maluje, że jeśli będę miała możliwość zrobienia mejkapu to będzie kolorowy! :D Jak już wspomniałam nie wyszło super-hiper, ale ujdzie. Przy okazji przygotowałam dla Was propozycję z trzema odcieniami na ustach mam nadzieję, że Wam się spodoba! :)

 Najpierw zbliżenie na oko:


 Teraz usta propozycja pierwsza - najbardziej stonowana:


 Wersja druga - już bardziej wpadająca w oczy:


 Oraz trzecia - najbardziej ekstremalna:


* * *

Piszcie w komentarzach, która Wam najbardziej przypadła do gustu!!

* * *

A na koniec dodatek w postaci kolażu oka, twarzy i najintensywniejszych ust! :)


Ps. na śmierć zapomniałam o liście kosmetyków! :D
Soooł do mejkapu użyłam:
  1. Podkład Oriflame Ever Lasting
  2. Korektor Eveline 
  3. Bronzer Honolulu W7
  4. Róż Africa W7
  5. Rozświetlacz Inglot no name
  6. Do brwi dwa cienie Ruby Rose (szary, brązowy)
  7. Paleta Sleek PPQ Me, Myself & Eye 
  8. Eyeliner Bell
  9. Sztuczne rzęsy E.l.f. a klej Inglot DUO
  10. Na ustach zdj. 1. - Róż w kremie Manhattan nr 39D Apricot
  11. Na ustach zdj. 2. - Pomadka Miss sportynr 13 Candy Cake
  12. Na ustach zdj. 3. - Balsam do ust Essence Stay Matt nr 04 Silky Red


* * *

Które kobietki coś ciekawego dziś zmalowały, hm??? :)


Trzymajcie się ciepło! :*

31 komentarzy:

  1. Ale Ty jesteś piękna! :* Dla mnie najlepsza wersja nr I z tym zalotnym spojrzeniem i uśmieszkiem :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja, slicznie Ci w tym makijazu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się podobają obie wersje ale ja w czerwonej szmince bym nie wyszła z domu ;) ładne przejście kolorów
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były trzy wersje, ale cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  4. boski makijaż! najbardziej mi się podoba wersja stonowana <3

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie najbardziej podoba się wersja pierwsza i druga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już Ci mówiłam, że jest fajnie, więc nie narzekaj mi tu! Baw się kolorami, dobra zabawa przy malowaniu to najlepsze co może być :D Pierwsza i ostatnia wersja - najbardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no szczególnie jak się wkurzam to fest zabawa hahaha :D dzięki Grayku <333

      Usuń
  7. och jakie cudne wyszlo Ci to oczko <3 oj bardzo się podoba i wersja pierwsza jakos tak najbardziej przypadla mi do gustu, choć ta czerwień tez boska! a to zlotko na dolnej to tez ppq?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Mayuś <333 na dolnej tak to też ppg z tym, że to ta zieleń taka złotawa ona tu na focie tak wyszła jak złoty :*:*

      Usuń
  8. Pierwsza wersja najbardziej mi pasuje - akcent pada na cudowne oczy :). Oj, muszę dodać do obserwowanych! Świetny blog, masz talent.

    www.nejviis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne oczko! WOW a usta to chyba z tą wersją drugą, chociaż wszystkie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie i ta czerwień na ustach <3

    OdpowiedzUsuń
  11. noooo cudownie wyglądasz z mocniejszym okiem! Mi się podoba wersja z nude ustami !!!! BOSKO! Bardzo bardzo bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 i 2 zdecydowanie, pewnie dlatego że wolę takie odcienie na ustach :) I piękny makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznoto ! *.* Makijaż cudowny ! :) wersja druga najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wg mnie pierwsza wersja jest najlepsza wyglądasz na tym zdjęciu bosko!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny makijaż!
    kolorki mega!;D

    OdpowiedzUsuń