piątek, 7 lutego 2014

Tutorial: Kolorowy makijaż na Walentynki, ale inaczej

Witam!

 Tyle już tych makijaży na walentynkowy obiad, randkę czy kolację, nie sądzicie?? Główne odcienie jakie przewijały mi się co chwila gdy widziałam propozycję makijaży na Walentynki to były róże zatem moim celem było odbiec od tematyki serc, miłości i słodkości. Stworzyłam makijaż dla kobiet, które wybierają się w tym dniu na jakąś imprezę i chcą przykuć uwagę. A kolory są chyba w tym celu najlepszym rozwiązaniem! Wykorzystałam cień złoto-żółty z małym akcentem błękitnym. 

Jesteście ciekawi co mi wyszło??? 
Zapraszam na tutorial!




KROK 1.
Po nałożeniu bazy i wypełnieniu brwi złoty cień (a nawet powiedziałabym żółta perła) wklepuję palcem na środek powieki ruchomej i w bardzo małym stopniu rozcieram na załamanie.



Cień HEAN 825




KROK 2.
Skośnym pędzlem do cieni i lekkim matowym beżem zaznaczam zewnętrzny kącik kierując się od dolnej powieki do końcówki brwi (lecz nie do samego końca). Tym samym pędzlem i cieniem zaznaczam również załamanie.


Pędzel skośny DENI CARTE
Cień beżowy matowy DENI CARTE z Trio Mat 23




KROK 3.
Za pomocą Duraline błękitny cień nakładam na mokro na dolną powiekę. Używam do tego pędzelka do eyelinera.


Pędzelek od eyelinera WIBO (wyczyszczony :D)
Duraline INGLOT
Cień HEAN 870




KROK 4.
Pędzlem skośnym i kulką przyciemniam dolną powiekę oraz zewnętrzny kącik czarnym matowym cieniem.


Pędzel kulka ESSENCE
Pędzel skośny DENI CARTE
Cień HEAN 819


KROK 5.
Używając palca wklepuję matowy jasny beżowy cień w wewnętrznym kąciku. Ten sam cień, lecz przy użyciu skośnego pędzla do cieni nakładam pod linią brwi. Następnie sięgam po pędzel do rozcierania i blenduję ponad załamaniem powieki.


Pędzel ścięty DENI CARTE
Pędzel do rozcierania HAKURO H77

Cień jasny matowy beż DENI CARTE z Trio Mat 23






KROK 6.
Eyelinerem maluję kreskę przy górnej linii rzęs.



Eyeliner żelowy RIMMEL




KROK 7.
Tuszuję rzęsy.


Maskara NEWVITALASH




Efekt końcowy:


 Pozostałe kosmetyki jakich użyłam:
  • CC Cream HEAN
  • Korektor HEAN
  • Bronzer Honolulu W7
  • Jako rozświetlacz cień perłowy MY SECRET nr 101
  • Pomadka DENI CARTE nr 90
  • Błyszczyk CLAIRE'S

 Oczywiście jeśli odpowiada Wam taki makijaż na randkę z ukochanym to tym bardziej będę się cieszyć, że wpadło w gust singli i zakochanych. :)

Na koniec kolaż...


...zbliżenie na usta...


...oraz moja własna metamorfoza!


Oczywiście dajcie znać czy Wam się podoba czy też nie!

Trzymajcie się ciepło! :*

14 komentarzy:

  1. metamorfoza super!!!! I w końcu nie różowy walentynkowy <333 good job!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie makijaż także i na dzień :) Lubię takie kolorki na oczach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się post, ciekawie opisany. A makijaż delikatny, ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że postawiłaś na słoneczkowy :D, a nie róż, bo widzę go wszędzie.. Kolorowy jest suuper !!
    Podoba się i to bardzo, cztery x 10 ! :D
    <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszło!

    Jaka ładna kreska.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, muszę przyznać :) i nawet na jednym zdjęciu widzę dwie brewki :) Ale i tak ta jedna mi się bardziej podoba :p

    OdpowiedzUsuń
  7. oczko pięknie rozświetlone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż! Bardzo ładnie rozświetla buzię ;)

    OdpowiedzUsuń