niedziela, 16 marca 2014

TAG: TMI - Too Much Information!

Hej!

 Przeglądając z nudów Youtub'a wpadłam dziś na Tag, który robiła Weak Point (link do filmu) i po jego obejrzeniu trafiłam jeszcze na nowy kanał bardzo ciekawej dziewczyny, która nazywa się Julia. Nie znałam jej kanału do dziś, ale zasubskrybowałam, bo jest pełna energii co mi bardzo odpowiada - itsxjul (link do filmu)

 Rzadko robię TAGi raczej to nie moja bajka, ale chciałam dziś postawić na coś na luzie a te pytania akurat takimi są! ;) Jeśli oczywiście macie ochotę zapraszam Was również do napisania posta lub nakręcenia filmu!

 Pytań jest aż 50 więc zanosi się na dłuższe czytanie. Nie przedłużając...

1. Co masz na sobie?
Hahaha no nieźle się zaczyna! :P Na sobie mam kapcie, skarpetki, leginsy, beżową koszulkę i jeden z ulubionych swetrów do noszenia "po domu".


2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Taaak, nadal jestem.


3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?
Hmm, nie, strasznym chyba żadnego bym nie nazwała.


4. Ile masz wzrostu?
Około 165 cm.


5. Ile ważysz?
Nie wiem, nie mam w domu wagi, ostatni raz jak się ważyłam to było 65kg - w lipcu.


6. Jakieś tatuaże?
Nie, ale kiedyś zrobię - jakiś... :D 


7. Jakiś piercing?
Tylko dziurki w uszach. Kiedyś myślałam nad kolczykiem w okolicy łuku brwiowego, ale byłam w gimnazjum i mi przeszło. :P


8. Twoje OTP? - ulubiona, wymarzona para w telewizji?
W telewizji... chyba nie mam... 
Chociaż jakbym miała wybrać parę z serialu, który jest nadal emitowany w TV to bym wybrała Panią Marię i Pana Włodka z Na Wspólnej. :D 
Gdybym miała wybrać z filmu to Allie i Noah z The Notebook. :D


9. Ulubiony serial?
Uwielbiam seriale animowane i im jestem najbardziej "wierna" jeśli już seriale oglądam, bo tak to raczej nie potrafię. Zatem wybierając z animowanych to (czekam na wielki wybuch śmiechu :D):
~ Odlotowe Agentki
~ Świat Według Ludwiczka
~ X-men (Ewolucja oraz wersja z lat '90)
~ Gęsia Skórka, której nie oglądałam od wieków!!!!


10. Ulubione zespoły?
Zespołów ulubionych to raczej nie mam, jak już to wokalistów/wokalistki.
~ Emeli Sande
~ Eminem
~ 2Pac
i żadnego nie jestem fanką. :P


11. Coś, czego Ci brakuje? 
Ciszy. Mieszkam w mieście gdzie to ciszę trudno, w domu też domownicy zawsze coś robią i tego chyba mi najbardziej brak i co się z tym wiąże - koncentracji mi brakuje. :D Poza tym to jeszcze słońca, ale ono już przychodzi powoli. :P


12. Ulubiona piosenka?
Mam ich dużo, ale jakbym miała wybrać to pewnie wszystkie możliwe wersje językowe "Colors of the wind" z filmu Pocahontas oraz "Circle of life" z Króla Lwa wraz z oryginałem Eltona Johna, no i ostatnia "He lives in you" też Król Lew, ale część druga - Czas Simby. :D


13. Ile masz lat?
W Kwietniu 20. XDDD


14. Znak zodiaku?
Baran - widać. :D


15. Czego szukasz u partnera?
Szczerości, bezpieczeństwa, wspólnych celów i tak dalej, i tak dalej. :D


16. Ulubiony cytat?
"Co Cię nie zabije to Cię wzmocni."
"Everybody lies."


17. Ulubiony aktor?
Za dużo. Z ulubionych, których uwielbiam oglądać ze względu na aktorstwo to Depp, Di Caprio, Bacon, oczywiście wiele innych i zapewne lepszych niż trójka wymienionych, ale zapomniałam. :D A Ci, których lubię po prostu oglądać i nie patrzę na aktorstwo (choć też czasem) to np. Gosling. :D


18. Ulubiony kolor?
Pochodne czerwieni - bordo, wiśnia, burgund. I lubię zielony. :D


19. Głośna muzyka czy cicha?
Zależy od nastroju, na tę chwilę cicha.


20. Gdzie idziesz / co robisz gdy jesteś smutna?
Nie mam miejsca, w które idę, ale jak jestem smutna lubię oglądać filmy więc jakby Kino było otwarte 24h na dobę i było odpowiednio tanie to pewnie spędzałabym właśnie tam czas. Co robię to prócz oglądania filmów najczęściej horrorów, bo to one najbardziej poprawiają mi nastrój (wtf?! jestę psycholę) to gram w gry. :D Obecnie Tomb Raider część 6354645 - Lara Croft and the Guardian of Light, Najdłuższa podróż/The Longest Journey, Jazz Jack Rabbit 2, Kapitan Pazur/Claw i jakaś przygodówka The Night of the Rabbit, ale taka nudnawa trochę. :D


21. Jak długo zajmuje Ci prysznic?
Dużo czasu! :D Uwielbiam jak woda po mnie spływa hahaha. Gdybym miała gdzieś rachunki za wodę i moją skórę, która się przez to wysusza to bym siedziała tam nawet dwie godziny! :D Normalnie sam prysznic zajmuje mi od 10-20 minut. Długo, co?? :D


22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano?
OMG. Ja jestem człowiekiem, który zawsze "ma" dużo czasu, czyli się grzebię bardzo, a jednocześnie osobą, która zawsze się spieszy, bo jak gramolę się X godzin to potem wszystko robię na ostatni moment. :D OK nawet na pytanie nie potrafię odpowiedzieć więc jak miałam/mam na 8 do szkoły to wstawałam/wstaję o 6/6.30 i wychodziłam/wychodzę o 7.30. W tym czasie jem śniadanie, robię śniadanie do szkoły, maluję się, układam włosy, ubieram się. lol XD


23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce?
Tak. Poza bijatykami "dla zabawy" z moim bratem o 5 lat starszym to biłam się z kolegą z podstawówki w podstawówce, o! Mam nadzieję, że to zrozumiałe. Obraził mnie chyba czy coś.


24: TURN ON - Co Ci się podoba u chłopców / facetów?
Podoba mi się mój chłopak, ale jeśli mam odpowiadać dokładniej to:
Poczucie humoru, kultura, to, że potrafi się zachować odpowiednio do sytuacji i lubię oczy. :D


25. TURN OFF - Co Ci się nie podoba u chłopców / facetów?
Przeciwieństwa tego powyżej (poza oczami). ;)


26. Powód dla którego dołączyłaś do Youtube?
Żeby subskrybować inne kanały.


27. Czego się boisz? 
Trudno określić, za dużo rzeczy mnie czasem przeraża, ale poza tym to boję się złych duchów, ciemności czasem, bo mam bujną wyobraźnię i widzę duchy, śmierci się boję trochę.


28. Kiedy ostatnio płakałaś?
Chyba jakiś tydzień czy półtora tygodnia temu.


29. Kiedy ostatnio powiedziałaś że kogoś kochasz? 
Wczoraj.


30. Co oznacza nazwa twojego kanału?
Mam kanał na YT, ale nie dodaję żadnych filmów, wykorzystuję go tylko do subskrypcji innych i chyba nazwa to moje imię i nazwisko.


31. Ostatnia przeczytana książka?
"Zaginiona" Harlan Coben


32. Książka, którą aktualnie czytasz?
Próbuję czytać "Nostalgię Anioła" Alice Sebold.


33. Co ostatnio oglądałaś?
Filmik na YT z tym TAGiem u Jul.


34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Mój tata.


35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś smsa?
Dobra, mój chłopak.


36. Ulubiona potrawa?
Chyba nie mam, ale jakbym miała coś wybrać to raczej rosół z makaronem "nitki". Uwielbiam brokuły - sosy, zupy z brokuł też, kurczaka lubię bardzo.


37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Dużo ich, ale na pewno chcę zobaczyć Tadź Mahal więc Indie.


38. Ostatnie miejsce w którym byłaś?
Kuchnia.


39. Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Mój chłopak.


40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
W sierpniu mojego chłopaka.


41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził?
Nie mam pojęcia. Rzadko ktoś mnie obraża. :D To chyba dobrze. :D


42. Ulubione słodycze?
Rafaello, lody, ciasta "mokre" czyli te z kremami itp. wiecie. :D


43. Na jakich instrumentach grasz?
Na żadnym nie gram, kiedyś chciałam na saksofonie jak byłam młodsza.


44. Ulubiona część biżuterii?
Kolczyki i naszyjniki.


45. Ostatni uprawiany sport?
Sport to nie wiem jaki ostatnio, siatkówka w Liceum haha. :D Jeśli ogólnie ćwiczenia fizyczne to rozgrzewka, pośladki i ćw. rozluźniające Mel B.


46. Jaka piosenkę ostatnio śpiewałaś?
Nie mam pojęcia, ale chyba MIKA - Happy Ending.


47. Ulubiony teks na podryw?
Nie mam żadnego, ale bardzo mnie bawią teksty "pseudo podrywacza" obstawiam, że kojarzycie jeśli nie to wpiszcie sobie w google. :P


48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Nie używam tekstów na podryw.


49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z tatą i psem.


50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Kto chce, ale taguję Agnieszkę z bloga Agnieszka bloguje oraz VIPY. Oczywiście to nie jest mus. ;)


* * *

Mam nadzieję, że post Wam się 
podobał, takie inne coś z luzem. :)


Trzymajcie się ciepło! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz