sobota, 12 kwietnia 2014

Bomba kolorów, czyli makijaż na bogato

Witajcie!

 Gdy dziś zapytałam na facebooku czy bylibyście chętni zobaczyć kolejny post z makijażem to lajków nazbierało się więcej niż normalnie! Dlatego chcąc Was nie zawieść przygotowałam kilka zdjęć wraz z dużym zbliżeniem na oko. :)


Do makijażu twarzy i ust użyłam:

# Pierre Rene Skin Balance
$ Hakuro H50s

# Pierre Rene Loose Powder (Puder Ryżowy)
$ Catrice Powder Brush

# W7 Honolulu
$ Catrice Powder Brush

# Virtual 158


Do makijażu oczu i brwi użyłam:

# Virtual Eyeshadow Base

# Glazel Visage no number blue eyeshadow

# Inglot no number brown eyeshadow
$ Hakuro H77

# Deni Carte Trio eyeshadows light
$ Essence smokey eyes brush

# Hean 505 HD eyeshadow

# Hean 823 eyeshadow

# My Secret Star Dust 7 eyeshadow

# Pierre Rene Lash Precision Mascara

# Gel eyeliner Rimmel

# Ruby Rose two eyeshadows
$ Catrice Gel Liner Brush



Podoba się? ;)
Zachęcam do komentowania!

Dodatkowo pragnę Was poinformować choć myślę, że już o tym wiecie, że Facebook ogranicza widoczność postów więc jeśli chcecie być w 100% na bieżąco proponuję podążenie za tą instrukcją:

1. Na fanpageu klikamy/najeżdżamy kursorem na "Lubisz to!"
2. Zaznaczamy "Otrzymuj powiadomienia"


Trzymajcie się ciepło! :*

10 komentarzy:

  1. Piękny jest ! bardzo mi się podoba , tak ślicznie roztarty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna kolorystyka i mega długie rzęsy ! :)
    A tak w ogóle to sto lat, sto lat ! :* Wszystkiego dobrego Laurko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha no dzięki, a myślałam, że to zostanie tajemnicą :P a rzęsy w cale nie takie długie <3

      Usuń
  3. Ładniutko :D No wielkie zdjęcia love je <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż na bogato - pięknie :)
    Super porozcierane cienie - ja mam z tym jeszcze trochę problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj tam! trening czyni mistrza! ja też mam jeszcze dużo do wytrenowania! :)

      Usuń
  5. makijaż cudny...
    ile ja bym dała aby mieć takie zdolności...

    OdpowiedzUsuń