poniedziałek, 9 czerwca 2014

ALFAPARF - Seria Illuminating Semi di Lino Diamante

Witajcie,

 Tak jak obiecywałam, mam dla Was kilka słów na temat szamponu, maski oraz olejku do włosów z serii Semi di Lino Diamante firmy Alfaparf. Powiem o tym jak wpłynęły na moje włosy, czy je obciążyły czy też nie. Będzie to post bardziej podchodzący pod pierwsze wrażenie niż typową recenzję. Tak czy inaczej zapraszam zainteresowanych do czytania!


 Wspomniałam, że to tylko pierwsze wrażenie dlatego, że posiadałam tylko próbkę, więcej mogę powiedzieć tylko o olejku, który dostałam pełnowymiarowy. 

 1. Illuminating Shampoo - Nadaje niezwykły, nieprzemijający blask. 
 2. Illuminating Mask - Dyscyplinuje i pomaga wygładzić strukturę włosa, nadaje niezrównany połysk.
 3. Cristalli Liquidi - Uniwersalny płyn kosmetyczny, który chroni przed wilgocią i agresywnymi czynnikami zewnętrznymi.


 Jestem zachwycona jak te trzy produkty wpłynęły na moje włosy po zastosowaniu. Postępowałam zgodnie z instrukcją producenta, trzymałam maskę tyle ile było napisane. Włosy naprawdę odzyskały swój naturalny, zdrowy blask. Były odżywione i mocne, nie puszyły się, były bardzo przyjemne w układaniu! Niestety nie wspomniano tak o tym czy maskę nakładać od połowy długości włosów, czy na całość, czy tylko na końcówki więc ja nałożyłam prawie na całą długość włosów i chyba zajechałam zbyt blisko nasady, bo tam odczułam obciążenie. Mimo tego babola, który zrobiłam jestem zachwycona efektem jaki pozostał do następnego mycia, czyli trzy dni od zastosowania. 

 Jeśli chodzi o sam olejek, bo jego używam najdłużej to jestem nim totalnie zauroczona! On sam wraz z szamponem (obojętnie jakim byle bez sls) wpływa na moje głosy genialnie, bardzo je wygładza i dyscyplinuje. Serdecznie polecam produkty Alfaparf i te z serii Semi di Lino Diamante.

Znacie, polecacie, wypróbujecie??
Zapraszam do komentowania.

Trzymajcie się ciepło! :*

2 komentarze: