piątek, 12 lipca 2013

Makijaż 'no makeup'

Witajcie!

 Zapowiadałam wczoraj, że dziś pojawi się kilka zdjęć mojej propozycji makijażu typu "no make up". 

 Zanim przejdziecie do zdjęć kilka słów o tym. Jak sama nazwa wskazuje jest to makijaż bardzo delikatny, wręcz niewidoczny. Ma podkreślać atuty a zasłaniać niedoskonałości i przy tym wyglądać naturalnie. Ja proponuję lekki podkład, bardzo małą ilość pudru (właściwie tylko po to żeby makijaż dłużej utrzymał się na twarzy), do tego wedle uznania cienie w kolorach cielistych lub sama kreska (cieniem/eyelinerem). Do makijażu twarzy dodałabym odrobinę różu na policzki by wyglądać bardziej zdrowo i promieniście a nad kościami policzkowymi musnąć skórę rozświetlaczem. Na usta nałożyć pomadkę w odcieniu nude albo błyszczyk. Natomiast zwróciłabym uwagę na to by nie pominąć brwi w tym (jak i w każdym) makijażu, bo uwierzcie na słowo (nie tylko moje :D), że brwi nadają charakter twarzy, jej ramę. Gdy brwi nie są podkreślone gubią się przy na przykład mocniej podkreślonych powiekach i makijaż wygląda na niedokończony a czasem nawet mniej naturalnie niż jakbyście te brwi lekko podkreśliły. :)

 To oczywiście jest tylko propozycja, jedno z moich wyobrażeń jak by wyglądał taki makijaż, ale jak w każdym jest niewyobrażalna ilość możliwości. Makijaż powinnyście robić taki jaki wam będzie odpowiadał, bo w końcu to wy macie czuć się w nim swobodnie i atrakcyjnie. :)





 Na koniec postanowiłam napisać jakich ja użyłam kosmetyków do tego makijażu, bo być może pomoże to wam w wyborze jakiegoś produktu.

TWARZ:
  • podkład Maybelline Affinitone nr 03 LIGHT SAND BEIGE
  • puder Ben Nye odcień FAIR (ja posiadam odsypkę,którą kupiłam na allegro za 15 zł)
  • róż Essence Silky Touch Blush nr 10 ADORABLE (UWAGA! Może być zaklejony numerek polską etykietką)
OCZY + BRWI:
  • perłowy cień z palety Sleek Aqua Collection Lagoon (na zdjęciu zaznaczony szarym krzyżykiem)
  • matowy beżowy cień z palety Ruby Rose 48 cieni (zaznaczony czarnym krzyżykiem)
  • matowy ciemniejszy beż z palety Ruby Rose 48 cieni (zaznaczony czarnym krzyżykiem)
  • czarny cień z palety Sleek Aqua Collection Lagoon (zaznaczony fioletowym krzyżykiem)
  • do brwi dwa cienie z palety Ruby Rose 48 cieni: ciemny szary oraz ciemny brąz (zaznaczone żółtym krzyżykiem)
USTA:
  • matujący balsam do ust Essence Stay Matt Lip Cream nr 01 VELVET ROSE

PALETA SLEEK AQUA COLLECTION LAGOON


PALETA RUBY ROSE 48 CIENI



Trzymajcie się ciepło! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz