czwartek, 18 lipca 2013

Nowy nabytek i dziwna inspiracja

Cześć!

 Przychodzę dziś z nieco dziwną inspiracją na makijaż i tym co mi z tego wyszło. :D

 Wczoraj wzięło mi się na sprzątanie więc zaczęło się od odkurzania, a potem przeszłam do mycia łazienki. Nie wiem dlaczego, ale jeśli chodzi o sprzątanie to wolę zajmować się łazienką niż innymi pomieszczeniami, nawet swoim pokojem. Tak więc jak tak czyściłam tę łazienkę to zwróciłam uwagę na chodniczek przy wannie i spojrzałam na niego zupełnie inaczej jak do tej pory. XD Moją uwagę przykuły kolory tego chodnika i pomysł, że mogłabym w tych barwach zrobić make up! :D Że mam niezwykłego farta i dziś akurat przyszła mi nowa paleta tym bardziej chciało mi się wcielić moją inspirację w życie. :D Najpierw pokażę inspirację (w prostokącie zaznaczone są kolory, które chciałam odtworzyć).


 A o to efekty :D :D



 Usta trochę z innej bajki.


 I na koniec zdjęcie palety zakupionej w poniedziałek przez allegro w sklepie COCOLITA.PL. Polecam też FANPAGE NA FACEBOOKU.


Trzymajcie się ciepło! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz