czwartek, 5 września 2013

Nic nowego

Hej!

 Tak szczerze to niestety nie mam dla Was nic nowego. Zajmowałam się dziś w prawdzie makijażem dość wymyślnym z moimi dwoma bardzo miłymi i cierpliwymi pomocnicami, ale niestety nie mogę go na razie opublikować, ponieważ jest to makijaż na konkurs! ;( Dziewczyna, która pomagała mi dziś w ogarnięciu włosów modelki Darii robiła również zdjęcia. Założyła fanpage'a, na którego serdecznie zapraszam Link! Owoce pracy z dziewczynami, z którymi na pewno jeszcze jakieś pomysły zrealizuję, pokażę po 15 sierpnia.

 Tymczasem mam dla Was jedynie starocie wygrzebane z dna dysków! :D A mianowicie stare zdjęcia z sesji z Magdą (maxmodels) oraz Weroniką (maxmodels). Im zdjęcia natomiast robiła Ania (maxmodels).

 Dość paplaniny, bo nawet już nie mam o czym pisać. :D Zdjęcia!

Weronika:


Magda:


 Lubicie jesień? Ja trochę boję się, że znów będę cierpieć na brak słońca.

Trzymajcie się ciepło! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz