czwartek, 12 września 2013

!!! PRZYPOMINAJKA O KONKURSIE U MNIE !!!

Cześć ponownie!

 Pragnę przypomnieć Wam o moim konkursie. Chciałabym by został zrealizowany do końca. Trwać będzie jeszcze do 19.09.2013 r. !

Zapraszajcie znajomych do zabawy, ponieważ jeżeli nie będzie minimum 10 zgłoszeń do jednego zestawu konkurs zostanie anulowany a nagrody przepadną!

NAGRODY



Jak na razie zgłoszeń mam:

DZIEWIĘĆ [9]
do zestawu drugiego, który zdobyć można poprzez:
1. Polubienie mojego fanpage'a:
(warunek obowiązkowy!)

2. Udostępnienie PUBLICZNIE zdjęcia konkursowego [link]. 
(warunek obowiązkowy!)

3. Napisanie notki lub dodanie banera z informacją o konkursie. 
(warunek nieobowiązkowy)

4. Napisanie w komentarzu (pod zdjęciem konkursowym [link] lub pod postem na blogu [link]) imię z pierwszą literą nazwiska i odpowiedź na pytanie:

Jaki jest Twój ulubiony produkt do stylizacji brwi? 
(warunek obowiązkowy!)

PIĘĆ [5]
do zestawu pierwszego, który zdobyć można poprzez:
1. Polubienie mojego fanpage'a:
(warunek obowiązkowy!)

2. Udostępnienie PUBLICZNIE zdjęcia konkursowego [link]. 
(warunek obowiązkowy!)

3. Napisanie notki lub dodanie banera z informacją o konkursie. 
(warunek nieobowiązkowy)

4. Wykonać jeden makijaż dzienny o tematyce jesiennej, zdjęcia wysłać na mojego maila: 
laura.zgoda@o2.pl
W temacie wpisać "KONKURS i imię i nazwisko" (max 4 w tym jeden z karteczką "konkurs u yymwonderland make up"). 
UWAGA! Zdjęcia nie mogą być udostępnione nigdzie przed zakończeniem konkursu!
(warunek obowiązkowy!)

 Makijaże nie muszą być profesjonalnie wykonane (byle zdjęcia były wyraźne). Ważne jest dla mnie, że spróbujecie jeśli tylko nagrody są dla Was atrakcyjne.

 Namawiajcie znajomych do zabawy, ponieważ naprawdę byłoby mi szkoda anulować konkurs! ;(

Trzymajcie się ciepło! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz