niedziela, 1 września 2013

KONKURS U MNIE 02.09. - 15.09. (przedłużony do 19.09.13)

Witam Witam!!

 Wybiła upragniona setka na moim fanpageu! Zatem tak jak obiecywałam organizuję konkurs! Przeczytajcie uważnie regulaminy i trzymajcie kciuki!!


Czas trwania:
02.09.2013 r. - 19.09.2013 r.
Wyniki: do 3 dni od zakończenia konkursu!

UWAGA! JEŻELI NIE BĘDZIE MINIMUM 10 (do jednego zestawu) ZGŁOSZEŃ KONKURS ZOSTANIE ANULOWANY!

Nagrody wysyłam TYLKO na terenie Polski!

Regulamin dotyczący PIERWSZEGO ZESTAWU:
1. Polub mój fanpage: YYMWONDERLAND MAKE UP 
(warunek obowiązkowy!)
2. Udostępnij PUBLICZNIE zdjęcie konkursowe (te które dodałam na facebooku link). 
(warunek obowiązkowy!)
3. Jeżeli masz bloga napisz notkę lub dodaj baner z informacją o konkursie. 
(warunek nieobowiązkowy)
4. Wykonaj jeden makijaż dzienny o tematyce jesiennej, zdjęcia wyślij na mojego maila: 
laura.zgoda@o2.pl
W temacie wpisać "KONKURS i imię i nazwisko" (max 4 w tym jeden z karteczką "konkurs u yymwonderland make up"). 
UWAGA! Zdjęcia nie mogą być udostępnione nigdzie przed zakończeniem konkursu!
(warunek obowiązkowy!)

W zestawie jest:
- pędzel do nakładania cieni ESSENCE
- wysuwana złota kredka do oczu ESSENCE
- poczwórne cienie do powiek nr 07 ESSENCE
- ochronna pomadka Pearl & Gloss ISANA
- miniaturka mleczka do cieła z witaminą E do skóry suchej ISANA
- miniaturka kremu do rąk i paznokci Intensiv KAMILL
- maska nawilżająca z glinką zieloną dla skóry suchej i normalnej ZIAJA



Regulamin dotyczący DRUGIEGO ZESTAWU:
1. Polub mój fanpage: YYMWONDERLAND MAKE UP
(warunek obowiązkowy!)
2. Udostępnij PUBLICZNIE zdjęcie konkursowe (te które dodałam na facebooku link). 
(warunek obowiązkowy!)
3. Jeżeli masz bloga napisać notkę lub dodać baner z informacją o konkursie. 
(warunek nieobowiązkowy)
4. Napisz w komentarzu (pod zdjęciem konkursowym link do zdjęcia na fanpage'u lub pod TYM postem!)imię z pierwszą literą nazwiska i odpowiedź na pytanie: 

Jaki jest Twój ulubiony produkt do stylizacji brwi? 
(warunek obowiązkowy!)

W zestawie jest:
- pojedynczy cień do powiek nr 02 perłowy ESSENCE
- wysuwana kredka do oczu Sugar Plum AVON
- czerwony lakier do paznokci LIFE NAIL LACQUER Trendy Colour
- miniaturka balsamu do ciała Intensive ISANA
- miniaturka kremu do rąk i paznokci Classic KAMILL
- maska anty-stres z glinką zółtą dla każdego rodzaju skóry ZIAJA


Trzymajcie się ciepło! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz