piątek, 9 sierpnia 2013

Laleczka Chucky a prawie Zombie

Witajcie!

 Wczoraj pisałam, że niedługo pojawi się makijaż inspirowany jakimś filmem. No i dziś się spięłam i zrobiłam makijaż inspirowany filmem pt. "Laleczka Chucky", a dokładnie tym zdjęciem. 


 Na początku nie do końca wiedziałam jak się za to zabrać. Użyłam tylko i wyłącznie podkładu, korektora, pudru oraz cieni. :) No, bo nie ukrywajmy, że nie mam takich magicznych przyrządów jak choćby nawet sztuczna krew czy głupi klej do rzęs. :D

 Zatem przechodzę do rzeczy i mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu moja praca. Nie jest to oryginał, ale starałam się! :D




 Tak w ogóle to nie przypominam wam bardziej Zombie niż Laleczkę? :D Jakbym dodała więcej zieleni to byłabym czystym nieumarłym (tzn. że w pełni, a nie, że nieumarli się myją - nieważne...)! :D

Trzymajcie się ciepło! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz