niedziela, 25 sierpnia 2013

Wybór dokonany - paplanina dla ciekawskich

Witajcie!

 Jak wspominałam w poście DYLEMAT nie potrafiłam zdecydować się, od której serii makijaży z gier zacząć. Zasugerowałam się nieco Waszymi komentarzami pod tamtym postem (1 za Mortalem, 2 za Tekkenem) i  jak się już domyślacie wybrałam Tekkena. :)



 Nie wiem na ile w ogóle podpasuje Wam w gusta tymi moimi wybrykami i mazidłami, ale mam nadzieję, że znajdę choć jedną osobę, której jednak podpasuje mój pomysł. A dla mnie ważny jest każdy mój czytelnik i podglądacz bloga. 

 W tym poście przybliżę Wam trochę info o tej grze (oczywiście podpierając się informacjami ze strony gry-online, bo moja wiedza aż tak duża nie jest)! :) Jeszcze dodam, że wybrałam część o numerze szóstym, ponieważ najbardziej jest mi bliska - grałam w nią.

 Gry-online piszą o grze:
"Główny motyw fabularny Tekkena 6 stworzony został przez Katsuhiro Haradę i nawiązuje do wydarzeń z części piątej. Jin Kazama przejął tytuł swego pradziadka Jinpachiego Mishimy (głównego bossa w poprzedniej odsłonie) i objął dowództwo nad Mishima Zaibatsu. Na jego drodze do osiągnięcia władzy absolutnej stoi jedynie organizacja G Corporation, dowodzona przez jego ojca (Kazuya Mishima). Jak można się spodziewać, wkrótce ogłoszona zostaje szósta edycja turnieju King of Iron Fist Tournament.

Liczba postaci, jakie tym razem przygotowali dla nas twórcy, jest naprawdę imponująca. Większa niż w niż kiedykolwiek w serii – możemy wcielić się w jednego z ponad czterdziestu bohaterów, w tym wszystkich występujących w Tekken 5: Dark Resurrection (z wyjątkiem Jinpachiego Mishimy). Jednak oprócz dobrze znanych wojowników pojawiło się jeszcze ośmiu nowych awanturników. Są to Bob, Leo, Miguel Caballero Rojo, Zafina, Alisa Bosconovitch, Lars Alexandersson, Azazel (główny boss) oraz NANCY-MI847J. Oczywiście każda z postaci posiada własny styl, bazujący na prawdziwych sztukach walki, takich jak między innymi karate, kung fu, judo, taekwondo, caporeira czy kickboxing. W związku z tym wymagają one stosowania odmiennych taktyk. Nie zabrakło też pewnych innowacji, mających uatrakcyjnić rozgrywkę. Należą do nich chociażby możliwość parowania ataków z wyskoku oraz tak zwany Rage System - kiedy poziom naszego życia spadnie do 5%, ranna postać wpada w szał i zadaje znacznie większe obrażenia. Ponadto twórcy umożliwili nam wykorzystywanie różnych przedmiotów, w zależności od tego co w danej chwili trzyma bohater otrzymuje dostęp do dodatkowych ciosów specjalnych."


 Jeśli chodzi o informacje o postaciach to będę je po prostu wrzucać przy każdym makijażu danego charakteru. Nadzieja matką głupich, ale jednak ją mam, że nie zanudziłam Was tym postem! :) Zaraz przystąpię do makijażu LILI - charakteru, którym grałam najczęściej a już mam pewien pomysł na make-up w głowie! :) 

 Kolejność wybierania postaci jest zależna od tego, na który charakter będę miała pomysł. ^^

Trzymajcie się ciepło! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz