piątek, 16 sierpnia 2013

Tutorialik namber tu

Cześć!

 Dziś kolejny tutorial dla Was przygotowałam a w zasadzie to dwa. Jeden opublikuję dzisiaj a drugi jutro. :) Dziś pojawi się makijaż bardzo kolorowy, ale też pasujący myślę do każdego koloru oka. Pojawiają się takie kolory jak: fiolet, zieleń czy rozmieszana pomarańcz. Makijaż bardzo soczysty i dostosowany do jeszcze trwającego lata! :)

 Tak makijaż prezentuje się w całości na oku.


 No a teraz krok po kroku dowiecie się jak samodzielnie go wykonać!


1. Po nałożeniu na powiekę bazy pod cienie oraz wypełnieniu brwi przechodzę do nałożenia jasnego, zielonego cienia od wewnętrznego kącika oka aż do 3/4 ruchomej powieki, do tego używam pędzelka z Inglota numer 29PO (20-25 zł w drogerii Douglas lub przy stoiskach Inglota).


2. To samo robię z żółtym cieniem na dolnej powiece tym razem używając skośnego pędzelka z Catrice (10-12 zł w drogerii Natura lub Rossmann).


3. Następnie pędzlem z Hakuro numer H77 (17-20[kilku] w zależności od kosztu przesyłki, bo niestety tylko na allegro) nałożyłam fioletowo-różowy cień w zewnętrznym kąciku i rozcieram go do wewnętrznego kącika oka mieszając z zielenią.


4. Znowu skośnym pędzelkiem z Catrice nakładam pomarańczowo-czerwony cień na dolną powiekę rozcierając granicę między nim a żółtym cieniem.

5. Piątym krokiem jest dołożenie do fioletowo-różowego cienia nieco ciemnego fioletu z domieszką czarnego, niestety zdjęcie zaginęło mi w akcji więc głównie chodzi o to samo co w punkcie 3. tylko używamy wyżej wymienionych cieni.


6. Kolejny krok to namalowanie kreski eyelinerem w płynie lub w żelu, ja użyłam eyelinera w płynie z Bell'a (zakupiłam na przecenie w Biedronce za 6 zł, ale normalna jego cena to około 10 zł).


7. Ostatnie co robię to tuszuję rzęsy i makijaż gotowy! Maskary jaką użyłam była maskara z Oriflame Veryme Fatlash Mascara (jak kupiłam w katalogu była za 12 zł), która moim zdaniem jest produktem bardzo średnim, ma nieco za dużą szczoteczkę jak na moje oko. :)

 To by było na tyle co chciałam Wam pokazać dzisiaj. Jutro będzie tutorial makijażu w naturalnych, cielistych odcieniach. :)

Trzymajcie się ciepło! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz