piątek, 30 sierpnia 2013

Normalność poszła na spacer

Siemka!

 Na wstępie - nie, nie jestem normalna! :D Kilka inspiracji dziś mnie poniosło, do tego moja chora wyobraźnia i wyszedł miszmasz niesamowity.

 Najpierw przedstawię inspiracje:

 1. Gwiazdy, ponieważ ostatnio był okres, że spadało ich bardzo dużo, lecz ja oczywiście nie widziałam żadnej! :D


2. Kolory dlatego że zbliża się jesień, dni są coraz krótsze a kolory bledną. Brak słońca i zachmurzenie już zaczyna mi się udzielać.


3. Jeden z pierwszych postów Nonsenzz make-up (<-- fanpage), dziewczyny, która również pasjonuje się makijażem, ale zaczynała o wiele wcześniej niż ja. Za to stała się nieco moją mentorką i nauczycielką, którą zawsze molestuję pytaniami (blog). :D

Zdjęcie z posta fourty-six.

4. Zdjęcie znalezione w necie, nie mam pojęcia skąd i nawet gdzie je znalazłam (internet jest taki ogromny ;O).


5. Ostatnie to jak wspominałam moja chora wyobraźnia.

Nie, nie chodzi o mózg, ale wyobraźni nie da się wygooglować w grafice.


 No to przechodzę do moich bazgrołów...




 Jestem średnio zadowolona, ale jednak postanowiłam Wam wystawić do oceny to coś! :D

Trzymajcie się ciepło! :*

3 komentarze:

  1. Świetnie Ci to wyszło! : )

    PS Mogłabym mieć do Ciebie prośbę? Biorę udział w konkursie, bardzo zależy mi na wygranej, więcej szczegółów w najnowszym poście na moim blogu (http://ksiazkiiherbata.blogspot.com/2013/08/konkurs-okadkowy-dzien-2.html). Wystarczyłoby, żebyś skopiowała tytuł i autora z poprzedniego komentarza i dodała. Z góry dzięki! Mam nadzieję, że mi pomożesz. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, ale proszę o udostępnienie linka do bloga na swoim profilu na facebooku jeśli posiadasz :)

      Usuń